Условия за доставка
Стоките, поръчани от електронния магазин http://www.pchelina.bg/ се доставят в срок до 5 /пет / работни дни. Срокът за доставка започва да тече от изпращане на поръчката от страна на Потребителя, освен в случаите, в които за конкретната стока е указан различен срок на доставка. При всички случаи, Потребителят ще бъде информиран относно срока на доставка, когато същият е по-дълъг от 5 /пет/ работни дни. Доставки се извършват на територията на Република България. При доставка със Спиди има допълнителна комисионна извън доставката, която е 0.6% от стойността на ППП, но не по-малко от 0.60лв. с ДДС и не се визуализира като стойност в чекаута.
” Роял Бийс ” EООД не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера/транспортната и/или посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от ” Роял Бийс ” EООД обстоятелства.
Всички пратки пътуват с транспортна застраховка. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на липси и/или явни недостатъци – външни видими дефекти – повреди, удари и други щети, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната фирма незабавно, както и да уведоми ” Роял Бийс ” EООД на тел +359 877 74 44 68. При приемане на пратката от Потребителя без забележки, последващи рекламации за липси и/или явни недостатъци са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната при получаването на пратката и ” Роял Бийс ” EООД не бъде незабавно уведомен на тел. +359 877 74 44 68, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните липси и/или явни недостатъци в съответствие с договора за продажбата.
Потребителят има право да откаже приемането на доставката, ако сумата, която следва да заплати на куриера при „плащане при доставка” не съответства на дължимата. В този случай, Потребителят следва да се свърже незабавно с ” Роял Бийс ” EООД на тел +359 877 74 44 68.за отстраняване на несъответствието.
При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титулярна заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, ” Роял Бийс ” EООД се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки.
Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на поръчаната в срок от 2 (два) работни дни от уведомяването за такова искане на ” Роял Бийс ” EООД на тел +359 877 74 44 68.
Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от получената стока (сключения договор от разстояние) в срок от седем работни дни от датата на получаване на стоката. Разпоредбите относно правото на отказ на потребителя от получената стока, не се прилагат за доставка на хранителни стоки, напитки или други стоки за ежедневна употреба.
При доставка със Спиди има допълнителна комисионна извън доставката, която е 0.6% от стойността на ППП, но не по-малко от 0.60лв. с ДДС и не се визуализира като стойност в чекаута.